31 for 21: day 5

Rochester Hills, MI. October 2005.

DSC01064

DSC01066

10 Responses

  1. ❤ !

    (We eloped at a courthouse too. 🙂 ) xo!

  2. Grattis, fina du! Kram Lina

  3. Well, congratulations!!! 5 years! Have a marvelous day!

  4. 😀 Ni är för roliga ni två. Och jag är mäkta imponerad över att du kunnat hålla det hemligt så länge.
    Kram!

  5. Är det sant??? 🙂 Vad roligt, GRATTIS!!!
    Kramkram

  6. Fina bilder på ett vackert par..jag har gått och inbillat mig ni var förlovade men inget annat;-)Är urdålig på hemligheter (mina egna iallafall men andras kan jag knipa om;-))
    Kram på er

  7. Courthouse all the way, here too!! Congratulations on five years!!

  8. 5 Jahre… Ich gratuliere!!!!!

  9. Jasså ni:-). Ber att få gratulera då. Kram

  10. I can’t believe you’ve been keeping this secret for 5 yrs! and from your parents too?! Wow! So happy 5 yr anniversary!

Leave a Reply

