The Zoo

Spring is really on the way and we decided to go to the Zoo Herberstein yesterday. The weather was great and Vince loved it. But after 2 hours and a donut he fell a sleep and we just strolled around int he park.

DSC07162
On the way to the Lions

DSC07163
Checking something w dad

DSC07167
He loved it when the little pig came outside

DSC07168
The pig loved it too and wanted to give Vince a pig kiss, which V appreciated less

DSC07170
The rose gardens, a lot prettier in bloom I take it

DSC07174
The Castle, Scholss Herberstein

3 Responses

  1. Ser underbart ut med vår! Det lär dröja en månad eller så innan vi har liknande väder här skulle jag tro.

  2. AAAAHHHH!!! Jag vill också ha fint vårväder NUUUUUU! Ser helt ljuvligt ut att få promenixa runt på zoo i fint väder och galant sällskap. ;0) Stor kram på er.

  3. Vad jag blir avundsjuk!! Från mitt fönster är det snö som just nu smälter. Blött och grått. Våren i Österrike är ju fantastisk. Minns alla strövtåg i Wienerwald och i Wiens alla parker. Melange ute på någon uteservering och kanske besök på någon Heurigen i Neustift eller så. Nu får jag riktig Österrike längtan…

Leave a Reply

